آموزشی

هفت نکته مهم در خرید و استفاده از دزدگیر اماکن

هفت نکته مهم در خرید و استفاده از دزدگیر اماکن
هفت نکته مهم در خرید و استفاده از دزدگیر اماکن

شرایط کنونی جامعه ما ایجاب می کند که حفاظت بیشتری از اموال و دارایی خود داشته باشیم. نصب دزدگیراماکن برای حفاظت از منزل، اماکن اداری و تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است.نصب دزدگیر اماکن برای منزل و یا هرمکان دیگر مهمترین و بهترین راه برای حفاطت می باشد. دزدگیر اماکن قابلیت پیشگیری از سرقت را دارد، و درمقابل دوربین مداربسته به شما کمک می کند بعنوان نظارت از آن استفاده کنید و در پیشگیری از دزدی تقریبا هر دوی این ها باهم، بسیار موثرتر و کارامدتر می باشند.

در این مقاله ما به ذکر هفت نکته مهم برای خرید ,نصب و نگه داری دزدگیر اماکن می پردازیم

۱-درهنگام خرید دزدگیر اماکن به نوع و برند و گارانتی دستگاه توجه کنید,دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند.سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند.بعضی از برندها وارداتی جدید شاید فقط یک یا دو پارت وارد ایران شده باشد و ممکن است درآینده دیگر وارد نشود که این باعث مشکل در خدمات آینده میشود.بنابراین از برندهایی استفاده کنید که قدمت زیادی دارند و در کشور شناخته شده هستند و خدمات آنها پایدار است.مانند برندهای ایرانی : ساترا، فایروال،کلاسیک،سایلکس،فایو استار و..

۲-بهتراست نصب دزدگیر را به شرکت ها بسپارید تا اینکه با نصاب ها به صورت مستقیم کار کنید زیرا شرکت ها موظف به ارائه گارانتی هستند.ولی نصاب ها ممکن است برای خدمات دست شما را خالی بگذارند زیرا کسی آنها را موظف به ارائه خدمات نمی کند.از شرکتی دزدگیر اماکن بخواهید که بعد از کارشناسی، کل سیستم را برای شما نصب کرده و در انتها باشما تسویه حساب کند.بعضی از شرکت ها ابتدا دزدگیر و لوازم رابه شما می فروشند و شما پس از دریافت اجناس و تسویه ،شماره نصاب را به شما میدهند تا برای نصب هماهنگ کنید،دراین صورت نصاب دزدگیر اماکن ممکن است شمارا اذیت کرده و از لحاظ هزینه و نوع کار کم کاری کنند.

۳-بعد از اتمام نصب دزدگیر حتما دستگاه را چندین بار تست کنید تا از عملکرد درست دستگاه به خصوص تلفن کننده مطمئن شوید. همیچنین از نصاب بخواهید تا نرم افزار دزدگیر اماکن را برای شما فعال کند.

۴-ترجیحا از دزدگیرهای اماکن و منزل سیم کارتی استفاده کنید زیرا امکانات بسیار بالاتری نسبت به دزدگیرهای خط ثابت و یا بدون تلفن کننده دارند که این امکانات بسیار ارزشمند می باشند مانند گزارش قطع برق، گزارش فعال و غیر فعال شدن دستگاه توسط هر کدام از ریموت ها، اپلیکیشن دزدگیر اماکن برای قطع و وصل و بررسی وضعیت دستگاه و …

۵-از سنسورهای بی سیم در مکان های پر تردد و شلوغ استفاده نکنید زیرا این سنسورها چه دستگا فعال باشد چه نباشد عملکرده و باتری آن به سرعت تمام می شود. بنابراین بهتر است در مکان های چر رفت و آمد از سنسورهای سیم دار استفاده کنید.

۶-دزدگیر اماکن باید به طور دوره ای هر ۱ ماه یک بار و یا قبل از رفتن به مسافرت کنترل شود. بدین صورت که دزدگیر را توسط ریموت یا نرم افزار فعال کرده سپس وارد خانه شده تا دزدگیر فعال شود و آژیر بزند، با شماره تماس های ذخیره شده در تلفن کننده تماس گرفته و پیامک دهد. در این حالت نباسد دزدگیر را سریع غیر قعال کنید و اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ ثانیه صدای آژیر ادامه پیدا کند تا تلفن کننده به طور کامل با تمام شماره هایی که به آن داده اید تماس بگیرد. باتری داخل دستگاه دزدگیر اماکن نیز باید هر دو سال یکبار تعویض شود زیرا باتری های دزدگیر اماکن حدودا هر دو سال یکبار فاسد می شوند.

۷-شماره تلفن چند نفر از همسایه هایتان را داشته باشید و هنگام نصب به حافظه دستگاه بدهید تا درصورت فعال شدن، دستگاه بتواند با آنها تماس بگیرد و از انها بخواهد که به منزل شما سر بزنند.تا از اینکه آیا آلارم دزدگیر منزل کاذب بوده و یا منزل شما مورد سرقت قرارگرفته مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *