خدمات آریا ایمن

مجموعه آریا ایمن به عنوان فروشنده تجهیزات شبکه و تجهیزات امنیتی، مسئولیت ارائه بهترین خدمات در حیطه مشاوره، نصب و راه اندازی و پشتیبانی محصولات خود، برای خدمت به شما مشتریان عزیز به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با بخش آریا سرویس در ارتباط باشید.
خدمات آریا ایمن
خدمات آریا ایمن

مشاوره

اگر برای انتخاب خود مردد هستید و هنوز نتوانستید مناسب ترین محصول برای شرایط خودتان را پیدا کنید، ما میتوانیم به شما جهت انتخاب بهتر کمک کنیم.

خدمات آریا ایمن

پشتیبانی

پشتیبانی کامل از سیستم امنیتی و شبکه شما صرفا یک بخش فنی نیست، بلکه تضمینی برای تداوم ارتباطات است.

خدمات آریا ایمن

نصب و راه اندازی

برای رفع نگرانی‌های شما جهت نصب صحیح و کامل دوربین‌های مدار بسته و تجهیزات شبکه، تیم متخصص ما در کنار شما هستند.

خدمات آریا ایمن

خدمات نرم افزاری

خدمات این بخش شامل انتقال تصویر، ارتقا دوربین‌مداربسته، ارتقا نرم‌افزاری تجهیزات می‌باشد که توسط متخصص‌های ما انجام میشود.

ما به پشتوانه اعتماد شما قدرت میگیریم

تیم با تجربه ما برای خدمت رسانی و پشتیبانی کامل در کنار شما مشتریان عزیز میباشد.

از اعتماد شما که تا به امروز در کنار ما بوده‌اید و ما را به عنوان خدمت رسان خود انتخاب کرده‌اید، سپاس گذاریم.

سال تجربه
+ 0
رضایت مشتریان
% 0
تعداد پروژه‌ها
+ 0
تعداد مشتریان
0

متخصصین آریا ایمن

مشاوره خرید تجهیزات

انتخاب تجهیزات مناسب، اطمینان از کیفیت و کارکرد را به همراه دارد. ابتدای مسیر خرید تجهیزات شبکه یا حتی دوربین‌های مداربسته، نیاز است تا تجهیزات و دستگاه‌ها را بررسی کنید و براساس نوع نیاز خود، تجهیزات مناسب را خریداری کنید.

اگر درگیر انتخاب هستید و هنوز نتوانستید انتخاب درست را داشته باشید و تجهیزات مناسب را برای شبکه خود انتخاب کنید، می‌توانید از گروه مشاوره آریا ایمن کمک بگیرید.

ما در گروه آریا ایمن علاوه بر کمک برای خرید تجهیزات مناسب شبکه و دوربین‌های مداربسته خود، می‌توانیم مشاوره تخصصی جهت نصب و جانمایی تجهیزات شبکه و دوربین‌های مداربسته نیز برای شما عزیزان داشته باشیم.

خدمات آریا ایمن

خدمات پشتیبانی

آریا ایمن با ارائه خدمات پشتیبانی جامع، اطمینان از عملکرد پایدار و امن شبکه شما را تضمین می‌کند. تیم متخصص ما با بهره‌گیری از دانش فنی روزآمد و تجهیزات پیشرفته، به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات پشتیبانی فنی و رفع هرگونه اختلال در شبکه شما هستند.

علاوه بر دریافت خدمات پشتیبانی از مجموعه آریا ایمن، در صورتی که شما محصول خود را از مجموعه آریا ایمن خریداری کنید، می‌توانید از گارانتی آریا سرویس برخوردار شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات گارانتی آریا سرویس، پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه "گارانتی آریا سرویس" مراجعه فرمایید.

خدمات آریا ایمن

پشتیبانی دوره‌ای

با توجه به نوع پروژه شما، قرار داد به صورت سالیانه

خدمات آریا ایمن

پشتیبانی موردی

با توجه به نیاز شما

خدمات آریا ایمن

نصب و راه اندازی

پس از خرید دوربین‌های مداربسته یا تجهیزات شبکه، زمان نصب آن‌ها میرسد که البته نصب هر یک از این تجهیزات، کاری تخصصی است و نیاز است تا از سمت افراد متخصص انجام شود.

مجموعه آریا ایمن از متخصصان با تجربه‌ای در زمینه شبکه و دوربین‌های مداربسته برخوردار است که شما می‌توانید برای نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه، انواع دوربین AHD، دوربین IP و تجهیزات VOIP کمک بگیرید.

خدمات آریا ایمن

تجهیزات شبکه

خدمات آریا ایمن

دوربین AHD

خدمات آریا ایمن

دوربین IP

خدمات آریا ایمن

تجهیزات VOIP

خدمات نرم افزاری

مجموعه آریا ایمن، علاوه بر خدمات سخت افزاری، دارای خدمات نرم افزاری نیز میباشد و می‌تواند به شما برای مشکلات نرم افزاری تجهیزات خود، کمک کند.

خدمات نرم افزاری آریا ایمن، شامل خدمات انتقال تصویر، ارتقاء دوربین مداربسته و ارتقاء نرم افزار‌های تجهیزات میباشد.

تمامی این خدمات برای راحتی حال شما عزیزان، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

خدمات آریا ایمن
نظرات کاربران

افتخار ما، اعتماد شماست

ثبت درخواست

شما می‌توانید برای دریافت خدمات آریا ایمن و همچنین ارتباط با بخش خدمات آریا ایمن هم از طریق مسیرهای ارتباطی زیر، و هم از طریق فرم با ما در ارتباط باشید.