گارانتی آریا سرویس

گارانتی آریا سرویس

شرکت آریا ایمن به عنوان نماینده و عاملیت پخش انواع دوربین های مداربسته آروید محصولات خود را با گارانتی های معتبر عرضه مینماید.

یکی از گارانتی ها گارانتی آریا سرویس می باشد که در این مقاله به شرایط گارانتی آریا سرویس، دفاتر گارانتی آریا سرویس و نحوه ارسال کالا به گارانتی آریا سرویس آشنا خواهید شد.

شرایط گارانتی

گارانتی دو ساله به مفهوم گارانتی از زمان تولید آن کالا توسط تولید کننده میباشد.

ایراد فراگیر

گاهی اوقات در محصولات تولید شده ایرادی فراگیر مشخص می شود که شرکتهای تولید کننده بطور رسمی به مراکز سرویس خدمات  اعلام می نمایند و راه حل رفع ان نیز اعلام می گردد . در این مواقع اگر آن مدل خاص قبلتر توسط مشتریان به سرویس خدمات مراجعه نموده باشد از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. برای مابقی مشتریان نیز در سایت آریا ایمن مراتب اعلام می گردد.

شعبات شرکت

درحال مرکز خدمات گارانتی آریا سرویس فقط در دفتر مرکزی شرکت آریا ایمن می باشد. که آدرس و مشخصات این دفتر در زیر ذکر شده است

نمایندگی گارانتی آریا سرویس در مشهد

آدرس: مشهد – بین صاحب الزمان ۲۱ و ۲۳ مجتمع تخصصی سیستم های حفاظت الکترونیک عظیم – واحد ۱
تلفن: 051-37051234

هزینه ایاب و ذهاب

اگر مشتری کالای خود را برای گارانتی ارسال نماید هزینه های ایاب و ذهاب آن با مشتری می باشد.

تعویض محصول با عیوب تکراری

اگر مشتری مراجعات مکرر با یک عیب تکراری داشته باشد که ناشی از ایراد فنی محصول (شامل نرم افزاری نمی شود) باشد ، گارانتی آریا سرویس محصول را با کالای دیگری که مشابه و شرایط کالای مشتری را داشته باشد تعویض می نماید.

مدت زمان گارانتی

مدت زمان گارانتی قطعات مختلف در کارت گارانتی مشخص شده است و مشتریان گرامی هنگام خرید کالا حتما باید به این تاریخ دقت نمایند.

پشتیبانی بعد از اتمام گارانتی

بعد از اتمام تاریخ گارانتی محصول ، شرکت آریا سرویس بسته به نوع محصول ، خود را موظف به پشتیبانی و تامین قطعه بصورت خارج گارانتی می داند. البته در شرایطی که قطعه قابل تهیه باشد و مشتریان گرامی با هزینه موافقت نمایند.

مراکز پاسخگویی

واحد پشتیبانی دفتر مرکزی با شماره 051-37051234 در دسترس است. مشتریان می‏ توانند در صورت عدم وجود مرکز خدمات در شهر خود با دفتر مرکزی تماس بگیرند.یک واحد مجهز کال سنتر با نیروهایی مسلط به مباحث فنی پاسخگوی سوالات مشتریان می باشند.

دیرکرد در تعیین تکلیف

با توجه به اینکه برخی دستگاه ها برای تعمیر نیاز به قطعه دارند شرکت سازگار خود را موظف می داند طی سی روز کاری تامین قطعه نماید. اگر در این بازه نتواند تامین قطعه نماید به میزان مازاد بر این مدت ، به تاریخ گارانتی محصول می افزاید

آسیب دیدگی دستگاه

اگر کالای مشتری در زمانی که نزد شرکت می باشد دچار آسیب دیدگی فنی یا فیزیکی شود ، گارانتی آریا سرویس خود را متعهد می داند که قطعه آسیب دیده را بدون هزینه تعویض نماید و اگر قطعه موجود نبود دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد

مراجعه مکرر به گارانتی با عیب مشخص

چنانچه نقص یا عیب قطعات بکاررفته در دوره ضمانت پس از دوبار تعمیر از یک عیب مشخص ،همچنان وجود داشته باشد ، گارانتی خود را مکلف می داند که کالای مشتری با کالای هم مدل سالم یا با مدلی بالاتر و اخذ مابه التفاوت تعویض نماید.

نکات مهم قبل از مراجعه به گارانتی آریا سرویس

لطفا در روز مراجعه موارد زیر را مراعات نمایید .

1 – قبل از مراجعه اطلاعات مهم دستگاه خویش را برداشته یا کپی تهیه نمایید ، شرکت نسبت به اطلاعات هارد یا دستگاه شما مسئولیتی ندارد.
2 – رمزعبور دستگاه ، کدملی صاحب کالا و کارت گارانتی حتما هنگام مراجعه به شرکت مورد نیاز است.
3 – حتما هنگام مراجعه حضوری پک و متعلقات دستگاه را همراه خود بیاورید